torsdag den 18. marts 2010

Life is what happen to you while you are busy making other plans

Idag har været en smuk da på mange måder.. Min rigtig gode kollega fyldte 50 år og blev fejret på behørigt vis med fælles-morgenmad og sang.. ikke at han nød opmærksomheden men stemningen var alligevel høj.. Da han gik fra kontoret kort efter frokost for at tage hjem og fejre resten af dagen kiggede han på den buket blomster han havde fået af os; hvide roser bundet sammen med nelliker.. og sagde så; måske skal jeg gå hjem og fri til kæresten?

Senere på dagen endte jeg til aftensmad hos min søster og svoger, deres ældste datter var til disco-dans - det er åbenbart det de unge vil have, mens deres yngste dreng var svært optaget af at spille star wars på wii kiggede min svoger på mig og sagde - jeg aner faktisk ikke hvor mange mennesker vores au-pair pige har boende på sit værelse... ?

Min lille niece smilede som en sol da hun så mig siddende i sofaen da hun kom hjem fra disco - tænk lige over hvad man kan være for andre mennesker store som små hvis man har overskud til det?

Da jeg vendte snuden hjemad senere på aftenen for at træne med min kære nabo modtog jeg en sms med besked om at hun aflyste - ærgeligt selvfølgeligt, men egentlig også fair nok hvis man ikke har overskud.. så jeg endte med at løbe 5 km mens jeg funderede over hvordan det mon går med min kusine i Afrika, hvad jeg skal lave til min veninde der kommer til middag i morgen aften, om jeg nu er frisk nok til at stå op kl 6 og svømme eller om jeg snoozer på vækkeuret og vender mig om på den anden side? Husker jeg nu at hente mit nye fitness kort - og kan jeg virkelig vente til lørdag aften? Somehow på mystisk vis er der en der har formået at bringe smilet frem på mine læber i en sådan grad at jeg selvom træningen bliver aflyst 5 min før vi skal afsted bare ryster på skulderen og tænker.. Well...jeg har overskud og lykke nok i mit liv til at forstå..og måske være noget for andre idag..

Senere på aftenen fik jeg en besked fra min kollega - han havde fået sit ja..
Sikke en smuk dag... Life if what happens while busy making other plans..

1 kommentar: